Sunday, 27 December 2015

Happy B-day to me.

A man is unhappy when he is having his birthday and has to add one year to his age. But he is happy when he has people to celebrate it with. I have never had a problem with growing old but 26 is much closer to 30 than 20. As you can see, the arithmetic I learned at school is still in use today, although I am happy to come back to the school years it’s time to grow up and start to take life seriously. I decided to add some colours to this whole serious thing and I organized a small house party for my friends. They have decided to honor us with their presence. It was nice and we had fun, I received plenty of beautiful gifts. 20th of December was always a special day for me I think because of the people with whom make me feel extraordinary. Thank you so much for being a part of my life.










Nieszczęśliwy jest człowiek, który obchodzi urodziny i dopisuje +1 w rubryce wiek. Szczęśliwy jest natomiast, gdy ma to jeden więcej z kim świętować. Nigdy nie miałam problemu ze starzeniem się, ale 26 to jednak bliżej 30 niż 20. Jak widać arytmetyka przydaje mi się do dzisiaj i chociaż chętnie wracam wspomnieniami do czasów szkolnych czas przestać bujać w obłokach i zacząć w końcu jakieś poważne, dorosłe życie. Postanowiłam tą całą powagę ubarwić kolorami i zorganizowałam przyjęcie dla znajomych, którzy zaszczycili mnie swoją obecnością. Było wesoło, było miło i były prezenty. 20 grudnia od zawsze był dla mnie wyjątkowy, a to wszystko za sprawą tych, którzy sprawiają, że czuję się wtedy nadzwyczajnie. Dziękuję za to, że jesteście częścią mojego życia.

xxxx Myniowska


No comments:

Post a Comment