Sunday, 8 May 2016

Sunday bite!

Free Sunday is an amazing privilege. You can stay longer in your bed. You can to explore new horizons. You can catch up with your friend. Read the book you always wanted to know. Finish your favorite series. Prepare a breakfast for people you love. Today I choose myself. I have devoted my free time to these passions thus I created excellent Sunday bite. Tiny, maybe funny you think but nothing makes me feel better than something well made. Literally It’s a piece of haven on the plate. (Polish version below.)



salami and olives bite 


radish and cucumber bites

avocado bite 
salmon bite 
rocket and tomatoes bite

all range of tastes



Wolna niedziele to wyjątkowy przywilej. Możesz zostać dłużej w łóżku. Możesz odkrywać nowe horyzonty, spotkać się ze znajomymi. Przygotować śniadanie dla tych, których kochasz. Ja dzisiaj postawiłam na siebie. Czas wolny, poświęciłam dla swojej pasji, dzięki czemu stworzyłam doskonały, niedzielny kąsek. Mała, śmieszna rzecz - pomyślisz, ale nic nie czyni mnie szczęśliwszą, niż coś solidnie przygotowanego. Kawałek nieba na talerzu - dosłownie. 

xxx Mynia

No comments:

Post a Comment